این نظر توسط استرلینگ در تاریخ 1392/7/20/my-parol و 23:54 دقیقه ارسال شده است | |||
[Comment_Gavator] |
سلام کارت واقعا ستودنیه. بسیار عالیه. انگار این عادت موتورهای استرلینگه که دفعه اول کار نمیکنن! اصلشم واسه اینه که باید محل انتقال حرارت دقیقا مشخص باشه تا کار کنه.و این یکم سخته. پاسخ:ممنونم. واقعا یه بارم نشده راحت روشن شه. |
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1392/6/21/4 و 9:48 دقیقه ارسال شده است | |||
[Comment_Gavator] |
سلام اگه بتونی سیلندر گرم رو بلندتر کنی جوری که پیستون به اخرش نرسه حدود 2 تا 3 سانت فاصله داشته باشه فکر میکنم بهتر باشه و روی راه ارتباطی سیلندر گرم و سرد هم یه بازنگری بکن پاسخ:یه جایی خوندم هر چقدر حجم جارو نشده بوسیله پیستون در موتور افزایش پیدا کنه؛بازده موتور کاهش پیدا می کنه. |
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1392/6/20/3 و 23:00 دقیقه ارسال شده است | |||
[Comment_Gavator] |
سلام!! کورس پیستون گرمت چقدر هست به اخر سیلندر میچسبه یا فاصله داره؟ پاسخ: تقریبا مماس هست.شاید حدود 0.5 میلی متر فاصله داشته باشن. |
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1392/6/20/3 و 22:57 دقیقه ارسال شده است | |||
[Comment_Gavator] |
سلام رضا جان!! ناراحت شدم که کار نکرد وقتی ادم روی یه چیزی کار میکنه و اخرش جواب نمیگیره ناراحت کننده است امیدوارم مشکلش رو پیدا کنی!!! پیستونها نسبت به سیلندرشون کاملا ابندی هستن؟ جنسشون چیه؟ و اینکه نیروی اصطکاک موتور زیاد نیست؟ پاسخ: حال خودمم یه کم گرفته شد؛ ولی دیگه عادی شده برام.آبندی سیلندر و پیستون حرف نداره؛ خیلی خوبه.اصتحکاک هم تاجایی که تونستم؛ کم کردم.5 تا بلبرینگ برای موتور گذاشتم. حالا تا هفته بعد پول دستم میاد؛ فُرم قسمت گرم موتور رو تغییرش میدم؛ ببینم چی میشه. |